.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین استراتژی توسعه صنعتی مازندران

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران گفت: تا چهار ماهه نخست سال جاری، استراتژِی توسعه صنعتی استان تدوین خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مرتضی هاشم پور در جلسه شورای راهبری صنعت و معدن مازندران در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری افزود: هم اکنون در حال انتخاب مشاور برای تدوین این استراتژِی از طریق آگهی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مازندران در سه دهه گذشته از جایگاه مناسبی در توسعه صنعتی برخوردار نبوده و بنابراین با اتکاء بر قطب کشاورزی توفیقات خوبی در این عرصه نداشتیم.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران با اشاره به اینکه شورای راهبری صنعت و معدن مازندران نیمه دوم اسفند سال گذشته در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: توسعه صنعت و جایگاه مازندران در صنعت و معدن برنامه پنجم توسعه دیده شده است.

هاشم پور با بیان اینکه اتاق راهنمای سرمایه گذاری در مدخل ورودی سازمان صنایع و معادن مازندران تا اواخر فروردین ماه راه اندازی خواهد شد، یادآور شد: این اتاق با واگذاری به سازمان مردم نهاد می خواهد مشاوران معتبر و کمک کار صاحبان صنایع و صنعتگران باشد.

وی با اعلام این مهم که ارائه وظایف قابل واگذاری صنایع و معادن استان به واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: رسالت اصلی سازمان هدایت و نظارت بر عرضه تولیدات صنعتی است.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفرهای نخست و دوم رسالت اساسی بعدی سازمان در سال جاری است، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه مجوزهای زیست محیطی احداث کارخانه فولاد مورد بررسی سازمان محیط زیست قرار می گیرد.

هاشم پور با اعلام اینکه مجوز ایجاد شهرک صنعتی خصوصی فولاد در مازندران به تصویب شورای راهبری صنعت و معدن کشور رسیده است، افزود: به دنبال توسعه خدمات الکترونیکی، طراحی و ایجاد نمایشگاه های فصلی در بین واحدهای صنعتی و مدخل ورودی شهرهای استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مکانیزه کردن فضای معدن سبب ایجاد انقلاب عظیمی در صنعت و معدن استان خواهد شد، تصریح کرد: 153 معدن فعال در مازندران وجود دارد.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران در محضر نماینده ولی فقیه در مازندران قول داد تا پایان سال جاری تمامی طرح ها و برنامه های سازمان اجرایی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.